Jak skorzystać z aplikacji Wykaz
Jak zgłosić chęć korzystania z aplikacji Wykaz
Jeśli są Państwo zainteresowani korzystaniem z bezpłatnej aplikacji do prowadzenia publicznie dostępnego wykazu, prosimy przesłać na adres ekoportal@klimat.gov.pl poniższe informacje:
- pełna nazwa urzędu
- adres urzędu (ulica, kod, miejscowość)
- nazwa województwa, a w przypadku urzędu gminy także nazwa powiatu
- numer telefonu
- lista użytkowników do utworzenia, w tym:
- imię i nazwisko osoby
- adres email (bezpośredni do użytkownika)
- wybrane uprawnienia:
- tworzenie kart
- publikacja kart
- administrator lokalny*
Jak dodać i/lub usunąć konto użytkownika
Jeśli potrzebują Państwo dodać lub usunąć użytkownika, prosimy przesłać na adres ekoportal@klimat.gov.pl poniższe informacje:
- pełna nazwa urzędu
- lista użytkowników do usunięcia, w tym:
- imię i nazwisko
- lista użytkowników do utworzenia, w tym:
- imię i nazwisko
- adres email (bezpośredni do użytkownika)
- wybrane uprawnienia:
- tworzenie kart
- publikacja kart
- administrator lokalny*
Uprawnieni przez organ pracownicy urzędu samodzielnie wprowadzają karty informacyjne do wykazu.
* Uprawnienia administratora lokalnego nadajemy tylko dla osoby, która będzie zarządzała kontami użytkowników w obrębie urzędu.
Przetwarzanie danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, że:
- Administratorem danych osobowych użytkowników jest Minister Klimatu i Środowiska z siedzibą w Warszawie ul. Wawelska 52/54, 00-922.
- Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: inspektor.ochrony.danych@klimat.gov.pl
- Dane osobowe użytkowników będziemy przetwarzać w celu udostępniania informacji o środowisku i jego ochronie, zgodnie z art. 8 ust. 1. ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. 2017 poz. 1405 z późn. zm.).
- Odbiorcami danych osobowych użytkowników będą podmioty świadczące usługi informatyczne.
- Dane osobowe użytkowników będziemy przechowywać przez okres okres funkcjonowania systemu wykaz.
- Użytkownicy posiadają prawo do:
- żądania od administratora dostępu do danych osobowych,
- do ich sprostowania.
- Użytkownicy mają prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uznają, że przetwarzanie danych osobowych ich dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niepodanie danych uniemożliwia utworzenie konta użytkownika w systemie.