Bezpłatna aplikacja do prowadzenia PDWD

Aplikacja "Wykaz" udostępniana przez Ministerstwo Środowiska może być wykorzystana na dwa główne sposoby:

Publikowanie informacji o dokumentach

Urzędy, które mają obowiązek prowadzenia publicznie dostępnych wykazów danych zakładają konta w aplikacji i za jej pomocą wprowadzają dane o dokumentach, które są w ich posiadaniu. Aby pracownicy urzędów mogli publikować karty informacyjne, konieczne jest zalogowanie się do aplikacji.

przejdź do panelu logowania do aplikacji Wykaz

Wyszukiwanie informacji o dokumentach

Wyszukiwanie informacji o dokumentach nie wymaga logowania i jest możliwe za pomocą ogólnodostępnej wyszukiwarki.

przejdź do wyszukiwarki kart informacyjnych w aplikacji Wykaz

Podręcznik użytkownika aplikacji

Zachęcamy do korzystania ze specjalnie przygotowanej instrukcji, która ułatwi poruszanie się po aplikacji i zrozumienie jej działania. Podręcznik może być wykorzystywany zarówno przez osoby publikujące w aplikacji jak i osoby przeszukujące jej zasoby.

Powrót do góry

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.