Jak skorzystać z aplikacji Wykaz

Jak zgłosić chęć korzystania z aplikacji Wykaz

Jeśli są Państwo zainteresowani korzystaniem z bezpłatnej aplikacji do prowadzenia publicznie dostępnego wykazu, prosimy przesłać na adres ekoportal@mos.gov.pl poniższe informacje:

  1. pełna nazwa urzędu
  2. adres urzędu (ulica, kod, miejscowość)
  3. nazwa województwa, a w przypadku urzędu gminy także nazwa powiatu
  4. numer telefonu
  5. lista użytkowników do utworzenia, w tym:

    1. imię i nazwisko osoby
    2. adres email (bezpośredni do użytkownika)
    3. wybrane uprawnienia:

      1. tworzenie kart
      2. publikacja kart
      3. administrator lokalny*

Jak dodać i/lub usunąć konto użytkownika

Jeśli potrzebują Państwo dodać lub usunąć użytkownika, prosimy przesłać na adres ekoportal@mos.gov.pl poniższe informacje:

  1. pełna nazwa urzędu
  2. lista użytkowników do usunięcia, w tym:

    1. imię i nazwisko

  3. lista użytkowników do utworzenia, w tym:

    1. imię i nazwisko
    2. adres email (bezpośredni do użytkownika)
    3. wybrane uprawnienia:

      1. tworzenie kart
      2. publikacja kart
      3. administrator lokalny*

Uprawnieni przez organ pracownicy urzędu samodzielnie wprowadzają karty informacyjne do wykazu.

* Uprawnienia administratora lokalnego nadajemy tylko dla osoby, która będzie zarządzała kontami użytkowników w obrębie urzędu.

Powrót do góry

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.