Bezpłatna aplikacja do prowadzenia PDWD
Aplikacja "Wykaz" udostępniana przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska może być wykorzystana na dwa główne sposoby:
- do publikowania informacji o dokumentach związanych z ochroną środowiska, przez urzędy administracji
- oraz do wyszukiwania informacji, opublikowanych wcześniej przez jednostki administracji
Publikowanie informacji o dokumentach
Urzędy, które mają obowiązek prowadzenia publicznie dostępnych wykazów danych zakładają konta w aplikacji i za jej pomocą wprowadzają dane o dokumentach, które są w ich posiadaniu. Aby pracownicy urzędów mogli publikować karty informacyjne, konieczne jest zalogowanie się do aplikacji.
przejdź do panelu logowania do aplikacji Wykaz
Wyszukiwanie informacji o dokumentach
Wyszukiwanie informacji o dokumentach nie wymaga logowania i jest możliwe za pomocą ogólnodostępnej wyszukiwarki.
przejdź do wyszukiwarki kart informacyjnych w aplikacji Wykaz
Podręcznik użytkownika aplikacji
Zachęcamy do korzystania ze specjalnie przygotowanej instrukcji, która ułatwi poruszanie się po aplikacji i zrozumienie jej działania. Podręcznik może być wykorzystywany zarówno przez osoby publikujące w aplikacji jak i osoby przeszukujące jej zasoby.